Saturday, July 11, 2009

MeLayaN>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Assalammualaikum sekelian... kembali lagi aku kealam fntasi... jom kita mlayan, skarg ni jiwa aku agk snstive sikit... kekeke... hidup2.... smuanya pyh nk djangka kan????????? satu perstu maslah, berita mahupun kelakuan yang akan kita terima. kadg2 aku terasa bahagia melihat brung2 dilangit... bahagia berterbangan diangkasa. dngan kepakan sayap yang mmbelai angin, malah berpeluang untuk melihat bentuk bumi Allah ini dengan luasnya. tapi aku tau, berbnding brung n kita, kitalah mahkluk yang smpurna diciptanya. hanya kita yang membentuk jati diri kita ni sndiri.... kekeke... pnjgkan madah berhelah aku... citre apa je ek... korg smrt tk motor tu.... smrtkan.... tu ar mtor idaman aku, n aku pling suka gan rossi.... peh smart siot... bawa motor memang gmpak!!! skali kat coner tu main redah aje.... tapi apa kena mengena mtor gan topik aku kan???? kata layan tapi apa je yang nak dilayan??? btol tak... kekeke macm besa topik aku tetap mngenai khidupan... khidupan ni pling bnyak cbarannya, bukan slalu kita diatas, bukan slalu juga apa yang kita mintak n inginkan akan tercapai... that why aku show kat korg mtor tu... walaupun rossi mgelarkan drinya doc, n dia dah pun melengkapkan kejayaannya yang ke100, tapi kekalahan tetap ada dlam kamus hidupnya.. bukan stakat kalah malh jatuh pun penah. tapi aku respect kat rossi ni, even dia jatuh tapi tk pnah give up macam pdrosa..(kenal ke korg ni???) keke...
aku nak menjadi sperti dia.. jujur, memang apa yang ku harapkan dalam kehidupan aku ni banyak yang tak dapat aku lakukan. sdih, sakit hati n memendam rasa.... memang slalu aku rasakan lagi2 bila org lain dapat apa yang aku nak... kekdg nak je aku mnjerit bagitahu smua org, tapi aku tahu siapa lah aku ni... just insan yang tidak mempunyai keistimewaan... biasa je... tiada apa yang menarik... bila difikirkan blik, terasa nak mnngis pun ada... tapi tak ngis pun... giler apa, just perkara mcm tu nk ngis.. kekeke... sbb aku tau apa yang aku dpt ada org yang tak dpat, n begtulah sbliknya... hidup ini memg slalu memainkan percaturannya. jika pandai kita bermain, bahagialah jiwa n raga kita... mesti korg tertnya apa yang aku nak n aku tak nak???? wakakaka lu pikirlah sndiri... even kat ruangan aku luahkan perassan but personal is personal... biarlah apa yang aku rasa mjdi rahsia aku sampai aku mula memejamkan mata untuk selamanya didunia ni... kekeke..... k ar dah pnjg aku mlalut ni... nak smbg stdy,.... baik aku tmpu pada study sbb kjyaan aku lagi pentg untuk ibu bapa aku berbnding apa yang aku rasa..... kekeke... salam sayang untuk semua... daa................. Salam...

No comments:

Post a Comment