Friday, July 10, 2009

AaAaAaAaAahhhh Aku TensiOn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gila!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hari ni memang hari Tension aku... satu persatu pblm datang... ikut hati nak je aku menjerit biar semua orang tahu.... hidup2... tak penah sekali akan aku rasa kenikmatan yang sebenar.... TENSIONNYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fuh................. sabar je ar kan.............. em Assalammualaikum semua... (baru nak ingat salam)
bestnya bagi sape yang tk ada masalah ari ni... tension2... tu ar ayt aku... aku tak tau lah mungkin pblm aku sbnarnya kcik tapi aku yang mbesarkannya... tapi yang pasti aku gah TENSION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Meh aku story kat korg.. tody after klas aku g merayap gan mmber aku. walaupun kitrg tau kul 3 ada pjumpaan PA. Dsbbkan ktrg kluar awal so bjet lh balik awal ar.. tapi pkcik yang ambik ktrg tu dah lambt ambik ktrg 1jam... memg tahan sbar je aku. ok fine aku terima, n bila kat sana lak, ktrg set tknak g meetg tu sbb bnyak lagi tak cari.. tup2 dpt msg dari mmber, dia ckap smua tak hadir n dia sorg je yang dtg... peh bapak tnsion aku.... mmt tu lak mcm mare aku... msg aku yg say sowi pun tak berblas... mana aku tak tension.... bgng2 even aku tau aku ada gak salah. itu satu hal, tambah lagi masalahnya bila kitrg nk blik... ktrg dah siap bli semua brg until kul 3.30. bjet nak blik, kol pakcik tu, dia kata dia lh ambik kul 4.30. ok fine kitg tggu.. tup2 aku cakap gan korg, boleh dia kol kitrg kol 5.30 kata tak dpat dtg sbb jem... peh menyiram otak aku.... tapi stdd aku try terima segalanya walaupun hakikatnya tuhan je yang tahu... nasib baik ada blog ni....
mesti korg plikkan nape msti pkcik tu???
sbb pakcik tu tak cekik darah macam pakcik2 teksi... ko bygkanlah, naik pkcik tu byar 10rm je, gan tksi kena tibai skali sampai 18rm... walaupun meter dia tulis 11rm... sabar je ar.. nak mlawan org tua... rasa hormat aku tu masih lagi ada... peh/.....
memang menguji tahap kesabaran yang max.... bartambah lagi ketensionan aku bila aku beli lapik kyboard, bolh pulak tak leh gna... tertggl2.... bggng sih mlayang 10rm... dah ar tuan kedai tu bapak punya kerek gila.....
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....................................................................................
aku TensIon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kepada sesiapa yang mmbaca... sowi ar ksian korag.. atleast kat sini aku leh menenagkan keluh kesah hati yang sememangnya macam nak pecah ni.... tq blog... luv u alot.. MmMmUuUuUuUuUUuAAAAAhhhhhhzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
salam...........

1 comment:

  1. whay so tension maaa... epy2 la sket. dah2 jgn tension2 eh... kekeke,

    p/s: tulisan tu len kli kasi besaw sket eh, ssh nk bace r ngee33

    ReplyDelete