Wednesday, July 8, 2009

CinTa MonYet!!!!!!


Cinta Monyet....
hai bertemu sekali lagi...
aku nak sambung balik apa yang aku katakan... memang f4 bnyak mengajar aku erti sebuah ikatan.... kalau fikirkan balik memang bodoh kan, semata-mata kerana monyt bercinta, kita yang mengeluarkan air mata. malah ada setengah individu tu, sanggup takung air mata berbakul2... peh kalau masak air boleh siap berjug2 sirap taw... kekekeke... tapikan bagi aku, even monyet2 bercinta tu memberikan ksakitan yang mendalam (mungkin juga tak), tapi sebenarnya kesakitan itulah yang memberikan seribu malah mungkin berjuta2 erti dalam kehidupan.
Sejujurnya aku antara org yang menangis bila monyet bercinta, mungkin kali pertama air mata itu adalah air mata yang langsung tak memberi erti bagi aku. kerana air mata itu melinangan tanpa sebab mahupun musababnya... tapi setelah hari berganti waktu, walaupun air mata aku ketika itu terus mengalir, tapi aku tau setiap air mata itulah yang memberi aku satu persatu pengalaman kehidupan. disebabkan itu juga lah aku tak pernah pun marahkan ex aku, geram mungkin ar.... mana taknya selalu sngat tipu n kenakan aku.... kekeke.... kembali kepada yang asal, ex aku, yup aku tak marah dia walaupun kita orang penah clash semata-mata kerana dia terima cabaran kawan2. bagi aku semua tu hanya tinggal kenangan. malah aku terasa ingn berterima kasih pada dia. kerana dialah kini aku tak lagi percaya kepada kata-kata manis seorang manusia yang bergelar lelaki. Bagi aku semanis mana pun kata mereka, setia mana pun mereka dan sesayang mana pun aku kepadanya, yang pasti kata2 itu bisa saja didustai... tak mungkin akan ada yang ditepati. lainlah kalau laki itu adalah Rasullulah s.a.w. Btul x? (btul3x)... kepada laki2 yang baca ni jangn mare ek... aku tak jugak salah kan laki, aku tau perempuan pun 2 x 5. kekeke
Finally, kini aku tenang... tau sbb apa??? sbb aku tak lagi melihat mahupun terlibat dalam cinta2 monyet ni... biarlah monyet saja yang bercinta. aku lagi selesa dalam keadaan skrg.... bgi aku kalau ada jodoh adalah... apa yang penting adalah pelajaran aku n parents aku...
kekekeke...
ok sampai sini saja sih... sape2 yang membaca... tq alot... daa.... salam....

No comments:

Post a Comment