Saturday, March 20, 2010

salam....
em lama aku nak msuk dlam ni...
em... akhirnya seminggu yg pertma aku dh berjaya lpas... hujung minggu ni blh dkatakan hjung minggu untuk aku lepak n reht sikit...
tapi hjung minggu ni gk r nk mainkn emosi aku smpai tahap tertinggi...
satu perstu aku rasa berlaku..
dari pahit hinggalah ke tawar... dan semuanya berlaku dengan insan yang sama...
em korg nak tau tk... sepatutnya hujung minggu ni aku balik umah, tapi duk krana klas n asgmnt aku bantutkan niat aku...
bila duk sini aku ngat aku nak wat smthg yg leh rest tnsion aku.. tapi tak leh gak.. last2 duk r aku sorg2 dlm bilik ni... huhuhu apa lh wat tak de sape sudi ajak aku g kluar...
aku tau salh aku gk tak ajak.. tapi enth napa aku nak diri kerdil ni diajak... aku nak tgk keprihatinan dia walaupun aku tahu dia mmg prihatin... bside that aku sendiri tak snggup nak habaq aku nak g mana.. sbbnya aku takt aku ajk nanti dia sbuk gan keje2nya.. dari ayat yg dia kluarkan kan aku pun aku rasa mcm dia sbuk... sbuk gan game baru n semua bnda yg bakl dia sbuk...
emmmmmmmmmmmmmmmmm apa aku mlalut ni aku pun tak tahu.. dah r chow...........

1 comment:

  1. eiu ckp kite tk ajak die kuar ea. sory emmm :(. nti ea kite g jln2 biler sumenyer da settle taw ghuhuhuh

    ReplyDelete