Tuesday, February 16, 2010

kembali....

aku kini kembali ke ruangan hikayat sebuah kehidupan...
wah.... lama gak aku meninggalkan ruangan ni.. buzy sih... hidup ni manakan lpas dari masalah pgurusan masa....
aku@my life... em sush nak yangka.. semuanyaa datang gan tertiba... dosa2 sudah banyak aku kumpul.. namun semuanya bagaikan tiada pape bgi ku...terasa kecil saja aku didunia ini... terasa bahawa aku ini memang dtakdirkan untuk dimusuhi... huwawawawa.... knapa? biarlah hanya aku yg mgerti....
aku@mylife...
aku seorg yg perahsia? btol ke? edak r sgt... aku hnyalah seorg yg pyh dpahami... semua akan ku pendam dan bila tiba satu masa dan ketika akan aku lpaskan semua seperti lentusan gunung berapi.... biar org sekeliling terkejut dengan perkara dingin yang terjadi.... bukan merancang mlukainya... just inginkan mjaga hati yang kecil.....
aku@mylife....
tahun 2010 pembuka tahun yang paling mencabar.... satu persatu knangan yang aku tmpoh... satu persatu ucapan yg aku redahi... namun satu yg aku mgerti....
SEMUANYA SATU KENANGAN YANG ABADI...

No comments:

Post a Comment