Sunday, November 15, 2009

KenAPa?????????????????

bismillah...
salam..
em aku suka ruangan ini...
sbb aku bolh luahkan semua yang aku rasa...
aku tak kisah jika org mgatakan ianya hanyalah sia-sia,
tapi bagi aku ruangan inilah satu2nya ruang yang bolh meredakan ketensionnan aku...
setiap kali aku tnsion msti aku akan disini...

ya kali ni pun aku tgh tnsion
atau lagi tpat tgh sakit hati...
hobiku adalah berangan,
aku suka impikan sesuatu yang indah,
sesuatu yang amat2 aku harapkan,
tapi ternyata tdak smua berpihak bagiku..
kdg2 aku sndiri dapat myangka bahwa bnda itu takkan berlaku,
cuma hati saja teringin2 dan akhirnya hati juga yang kecewa..
aku tak pasti dgn driku kali ini,...
knapa dan mgapa ianya amat berlainan sekali,
knapa aku selalu ingin memetingkan diri sendiri,
sedngkan hubungan dulu tdak sperti itu,
knapa kini aku tersa ingin bnar didampingi..
walaupun aku mengerti kekangan yang bakal menanti..
aku tak tahu n aku tak mengerti...
kenapa semuanya mesti terjadi...
mengapa hati selalu bertindak sesuka hati...
tanpa memikir org disekeliling...
aku tak mgerti...

aku disini...
skali lagi pbhongan telah ku lalui...
kini aku tak mampu menyembunyikan kata hati,
tak mampu berpura2 seakan2 hatiku tiada erti...
aku disni terpaksa melakukan pnipuan ini,
kerna aku tak mahu sesiapa disakiti,
kerna aku tak mahu berakhirnya hubungan ini..
kerna aku sendiri malas nk berfikir berulang kali..
aku pun tak mgerti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment