Saturday, August 15, 2009

$uatu Penyampaian!!!!

wah!!!! Assalammualaikum...
peh lama gak rasanya tak menaip diruang kesyangi aku ni...
ada org kata aku tgh gmbira??? gmbira ke??? kekeke well.... penat sih
duk mengadap buku.... ari ni je aku tak tido lagi... satu malam menelaah mate kejut.. peh memang terkejut aku... tapi aku terasa nak tulis smthing... bnda ni sbnarnya aku nak bagi kat abah aku sblm msuk u tapi segan terus terbntut.. tadi selak2 terjumpa balik, so aku nak dedikasikan kat sini.. even my dad tak tahu, aku peduli apa... kekekeke

$pecial 4 u dad....

Bukannya sekali hatimu terluka,
malah telah dapat kami merasa ianya sudah sebati,
semuanya kerana kata-kata dusta,
anaak-anak yang banyak menabur cuka.
dirimu ibarat perjuang,
bagi kami makmum didalam masjidmu,
yang indah tersergam dibini,
atas rasa kasihmu pada si hawa.
keranamu yang banyak berjasa,
maka kami lahir menjadi insan yang berguna,
keranamu yang banyak berusaha,
maka kami sihat terbina.
wahai penghulu jiwa kami,
terima kasih atas segala jasamu,
tanpamu siapalah kami disini,
hanya sekadar jasad tak bernyawa,
terkapai-kapai mencari rezeki didunia...

syukur Ya Allah atas nikmat yang diberi,
kerna kau anugerahkan kami,
ibu bapa yang amat mengasihani kami,
mendidik kami hingga ke takat ini,
oleh itu kasihanilah mereka,
semoga mereka berada dibawah naungan nikmatmu,
YA RAHMAN YA RAHIM....

Peh.... inilah nurkilan yang tak tercapai pada tuannya... kekeke...
k ar aku dh slat subh, so aku nak tido.... kawn2... daa... salam...

No comments:

Post a Comment