Tuesday, August 11, 2009

Alhamdulilah!!!!

Assalamualaikum semua...
wah syukur sgat aku hari ni,....
nape?? n kenapa??? kekeke
actually ari ni aku ada test sih... test signal, peh agak kureng ar aku study. but alhamdulilah ALLAH permudahkan perjalanan aku tadi...
semua lancar je... tapi btul atau salah smua terpulang kepada yang maha esa.. besa ar kita sbagai hambanya hanya mampu berusaha n cuba yang termampu, segalanya ditentukan olh illahi... aku hanya bertawakal kepadanya sahaja... kekeke memang macam tu pun gaya aku, semuanya bertawakal kepada yang maha esa tapi dgn syarat aku dah berusaha walaupun usaha tu sebesar kuman.... amin....
wah... aku gah boring, tak tahu nak buat apa, lapar pun ada gak, well lunch tak makan pun tadi... kekeke tapi aku mls nak mnapak turun cafe.. jauh sih.. penat. em.. member aku bajet nak turun kul 10 nanti gan patner dia... tapi aku keliru antara nak ikut atau tak... ye ar tak ke mengacau daun namanya itu... emm.... apa kena aku wat ek???
kekeke
macam kena diet je... wahh.... k ar blur nak menaip lagi... daa semua... salam..

2 comments: