Thursday, July 16, 2009

Bila KePediHan MenhANtui!!!!!

Assalammualaikum semua....
em.. hari ini aku kmbali lagi tapi dalam keadaan yang agak memilukan(wah ayat...) kekeke aku demam ar ngok.. mungkin gak sbb sblam layan perasaan sgt + aku tdor lewat smlam. hari ni bangun2 je trus kpala pusing... plus gan badan n klopak mata aku panas plak... mula2 aku bajet just cuaca je, tapi bila klopak mata pun dah bahang smacam so aku yakin insyallah aku demam. kekekeke kalau korg nk tahu, bila ku demam aku ni snsitve gler... caring ar org skit kt aku, blh bawa mleleh siot... kekeke payahkan...
tapi slain tu hari ini hari pling bggang untuk aku. terasa nak mgamuk je bila pikirkan laki ni.. nama dia ?????... biarlah rahsia... just apa yang aku nak story kat sni knpa aku bggang sgat... ok skrg aku nk korg pkir logik tak kalau aku yang demam ni buat muka seposen. tambahkan pulak time tu aku still tak cukup rehat n pening jadi raja dalam kpala otak aku... mestilah logikkan... tapi mamat ni pulak sdap2 mulut dia je kata aku wat muka nk tarik perhatian dia + kata yang aku macam seakan2 pura2 sakit...
peh geram siot... dah ar hari ni aku snsitive gler... tersa aku nk tndang je mamat tu, cukup baik ar aku turun dgn niat nak tlong dia tadi tapi tup2 ni hadiah aku...
geram2 tahap cipanzi... peh... nasib baik ada bro aku n kawan2 aku... kalau tak... peh.... kekeke
k ar kamu... aku nak try bukak buku kalo blh ar...
blar dulu ok... daa... jumpa lain kali... Assalammualaikum.... MmMmMmUuUuUaaaahHhHhHhZZZZZZZZ....................

1 comment:

  1. others can say anything as they wish cos they are not in your shoes. but as long as you are happy with yourself,everything else is doesn't matter. cos everyone can laugh with you but no one can share your pain except you and yourself. i pray to Allah, hope you'll get well soon.luv.

    ReplyDelete