Monday, July 13, 2009


Assalammulaikum semua... aku lagi... msti bosan kan tiap2 hari aku menaip je kerjanya... tapi peduli apa aku.. baik aku wat bnda ni atleast berfaedah gak. wakakaka....
Korg comel tak bear tu????? nama dia mumok... kekeke comelkan. aku takleh nak tido tnpa bear disisi... tak lena ar katakan. wah poyo je ayat aku. kekeke... bear ni pun punya sjarah tersendiri sbb bnda ni diberikan olh org yang istimewa. sape ek??? kekeke adalah... tapi bukan balak aku ok.. dlu mgkin yup but not this time. skrg aku sngle n aku snang gan status aku skrg... kekeke.. so blh dikatakan hadiahkan oleh ex aku lar... ex yang kedua. wah... macam playgirl lak bnyinya.. kekeke.. tapi antara mereka berdua, boys ni yang istimewa sbb dia yang memahami aku. dia suka benarkan aku lakukan segala mengikut kpala aku sndiri. walaupun kekadang bnda tu lbh memberi manfaat pada aku tapi bukan dia. memang aku senang gan dia... tapi mungkin bukan jdoh antara kami.. kekeke sbbnya aku lbh mahu utamakan apa yang penting dalam life aku. mgkin scara kasarnya seakan-akan aku mementingkan diri, tapi aku dah pikir masak2 sbb aku tahu dia pun ada tggungjwab gan family sndiri n pelajarannya. so biarlah kami menguruskan apa yang lagi penting. jika benar jodoh kami maka satulah kami. wah ayat aku....
kekeke....lagipun kan korg atleast bnda ni blh menahan aku dri hasutan syaitan. pernah tak korg dgr cple tu haram????(mesti penah kan). aku tau ada yang sokong n ada yg sbaliknya. bagi aku lak depends pada individu.. pada aku sendri lak, aku still keliru. so inilah tindakan aku... sbb bagi aku hidup ni terlalu bnyak tipu muslihatnya, kita mesti slalu berjaga2 dalam mgambil sgala tindakan spaya sgalanya tak memakan diri sndri suatu hari nanti... kekeke... tu je kot dari aku untuk hari ni. kepada sesiapa yang berkaitan dgan hidup aku ni tak ksah ar bro aku ke ex aku ke or mybe kawan baik aku ke, yang penting kat sni aku nak wish tq alot sbb bnyak memberi cahaya n warna dalam kehidupan aku. atleast sgala memory aku sntiasa ceria dan bukannya kusam sentiasa... tq alot... MmMmMmMmMmuuuuuuAaAaHhHhHhhzzzzZZZZZzZzzZzZz!!!!!!

1 comment:

  1. ".......tak ksah ar bro aku ke ex aku ke or mybe kawan........" aik setahu saya lah kan, awak ni mane ada abang kan. wawawawaaa

    ReplyDelete