Tuesday, July 21, 2009

Akhirnya....

Assalammualaikum teman2 ku...
yeah!!! akhirnya aku kembali...
rindu sih kat blog aku ni walaupun baru 3 hari aku tinggalkan..(mula2 memang ar.. kekekeke). wah 3 ari aku menyepi.. actually aku buzy gan prestic. pgram kolej.. campr lagi kne jaga booth untuk kelab ateam aku.. penat2... terasa nak pengsan pun ada gak.. ye ar before tukan aku demam. n spnjang pgram pun aku still rasa png2 but kerja tetap diteruskan... kekeke biar ar org kata muka aku muka pecah ke apa ke, yang penting kerja aku berjalan... em kekeke korg nak tau???? aku kat u ni jrg sikit pakai baju kurung..
aku slesa pakai sluar n t-shirt je... otai lar katakan(perasaan!!!) but disbbkan prestic hari tu, aku kena jaga meja makan vip so kna ar aku berpakaian baju kurung... tapi lain sikit dari lain sbb aku pakai baju kurg pahang... kekekeke comel sih... siap ada org puji lagi... kekekeke bukan nak bangga diri ok.. just aku nak kngsi kat sini, penampilan seseorg tu sbnarnya bolh menukar pndangan org lain... aku tahu memang sopan kalau kita slalu pakai baju kurung, manis je nampaknya. tapi bagi aku even bnda tu mgkin bolh menarik org untuk memerhati(sbb sdap mata memandang macam nasi ayam.. wakakakaka) tapi aku lagi slesa jadi dri aku sndiri. jeans n t-shirt paling best bila plus gan sliper besar aku... peh mantap sih...
kekekeke... tu ar gaya smpoi aku... bila nak berubah???? kekeke tunggu lah bila sampai serunya...
selagi hati kata tak, tidak ar jawapan aku... mungkin sekali sekala bolehlah... kekeke k ar actually ni time kuliah ni.. kekeke aku nak blar dlu... daa..... salam syang dari aku untuk semua pembaca.... Assalammualaikum..

1 comment:

  1. wah akak otai ni pki bju krg phg eh.. erm cm ner rpenyer eh? msti cntik + comey kn?? hehe nk tgk gmbar.....

    ReplyDelete