Sunday, July 26, 2009

Aku Datg laGi!!!

Emo Myspace Comments
MyNiceSpace.com

Assalammualaikum guy$$$... kekeke akhirnya aku kembali lagi di bumi Illahi ni... (wah kemana pulak aku menghilang???) kekeke windunya dengan blog aku ni... sorry ar aku buzzy cikit... ada kem untuk junior2 kelab aku... kekeke nak tahu kelab apa??? mesti ar klab ateam. kelab daki gnung aku. kekeke first time jadi fasi sih...
penat + best... kekeke nasib klab kitrg, kali ni junior yg join kem smuanya dak2 laki. peh... terasa macam smua aku nak kebas... wakakakaka perasaan kan aku ni... muka pun tak laku... kekeke.. memang kecoh ar sbb dak2 laki kan kpala dia gler2 cikit.. tapi pnat sih... asyk2 muka kitrg je yang masak... besa time aku jdi junior dlu aku n group aku yang kena masak... adoi... belajar masuk dapur aku dibuatnya...
kekeke blajar awal2 pun tak guna gak, pakwe tetap tak de... wakakakaa(menangis mak aku kalau tahu...) kekeke..em apa nak citer lagi ek... em aku blur ar skrg ni... next time ar aku citer lagi ek kawan2... penat sih... assgmnt pun bnyak... see next time... daa.... Assalammualaikum...

No comments:

Post a Comment